Alla inlägg den 22 december 2010

Av emmelie aspén - 22 december 2010 11:37

det blev en riktigt mysig kväll igår till slut... jag, robert och goblin hade julklappsrim kväll... de blev väl inte bara rumsrena rin men kul vare   

fick ju hem lånebilen igår... nissen hade sagt att den var i samma storlek som vår gamla så hundarna skulle absolut få plats... hm han kom med en två dörrars gammal huyndai accent från 91 haha herrejävlar... men jag hade inte hjärta att säga nåt utan tog snällt bilen, tackade så mycket och sen ringde vi och smörade för sötaste svärfar vilket resulterade i att vi får låna hans sprillans nys volvo kombi i stället  så snällt!!

Inte nog med rimkväll igår... vi hade även hero här hemma... en grand danois hane på 7månader... alltså en ponny... kontentan av detta blev en rottweiler hane som blev påsatt av en grand danois hane medans våran lilla leya fick ligga i soffan i mysa o ta de lugnt... Nu kanske Svante hajjar att de inte är så kul att bli påpippad non stop av någon dubbelt så stor och tre gånger så tung.... de återstå att se... än så länge är svante fortfarande trött.


Min mobil fanns inte på roberts chefs lokal... jävla skit.. så nu har vi spärrat den. Fan va trött jag blir.... men idag ska jag o älskling åka och fixa en ny till mig... undra om jag kan suga mig till en iphone   


Nu ska jag te stan med  Goblin och förmodligen min lilla gnu Mickis... de blir lunch o sista julklappsshoppingen... mys mys...   


shit va jag älskar smileysarna här hahaha kommer tracka sönder bloggen med dom tror jag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards