Alla inlägg under februari 2011

Av emmelie aspén - 22 februari 2011 11:14

helt sämst på att uppdatera den här... visste att det skulle bli så!

Vad har hänt sen sist? förmodligen hur mycket som helst... vi har iallfall köpt radhus i Töllsjö... 99kvm med garage! Flyttar in första april! ska bli såååå skönt med lite större.. bra för hundarna också!


Hundarna har haft kennelhosta i tre v... stackarna... Svante fick ligga inne i 2 dagar. Det var hemskt att inte ha honom nära på så länge. Hela områdets hundar har tydligen detta så det är väl nåt som går!

Börjar bli bättre nu iallfall.


I helgen var mormor och mamma och rolle här... hur mysigt som helst! Vi ick på avenyn, åt god mat ocg drack massa vin! Underbart! Blir alltid så ledsen när dom åker med det går över rätt fort...börjar vänja mig nu!


Igår fyllde min gubbe år! 28 ;) han fick massa fina presenter och jag masade mig upp ur sängen skittidigt och fixade frukost åt honom på sängen. Sen blev det middag hos svärföräldrarna eftersom vi packat ner mycket prylar redan inför visningen och fotograferingen!


Mys.. nu ska jag luncha med mickis.


Bless

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards