Direktlänk till inlägg 30 december 2010

NÄST sista dagen... (nöjd robban?)

Av emmelie aspén - 30 december 2010 13:44

Då var det sista dagen på detta året... förbannat mycket som hänt måste jag säga. Dock enbart bra saker för en gångskull... flyttat till gbg, förlovat mig, skaffat kombi och två hundar samt tagit tag i min gymnasieutbildning X antal år försent men bättre sent än aldrig..   


Vi har infört noll tolerans mot valptrotts hemma så svantes ego är relativt förnedrat... han hade nämnligen en vision att ta över världen så han är inte så jävla nöjd med de nya reglerna     men de märks stor skillnad bara på ett par dagar...


Idag blir de städning inför nyår... de blir ett lugnt nyår hemma hos oss med mikkis o stefan... maten inhandlad o drickan står i kylen!   

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmelie aspén - 22 februari 2011 11:14

helt sämst på att uppdatera den här... visste att det skulle bli så! Vad har hänt sen sist? förmodligen hur mycket som helst... vi har iallfall köpt radhus i Töllsjö... 99kvm med garage! Flyttar in första april! ska bli såååå skönt med lite större....

Av emmelie aspén - 27 januari 2011 11:32

I lördags skulle vovvarna få mat på morgonen som vanligt.... när svante åt fick han ingen luft och försökte spy o ha sig... vi blev såklart jätte oroliga och ruschade iväg till veterinären... efter nedsövning, röntgen och sånt som kostar pengar drog ...

Av emmelie aspén - 19 januari 2011 12:50

nu är alla höstens komvuxkurser klara förutom historia som blir klart imorrn... känns skönt... så inge lektioner denna vecka alls   nästa vecka sätter vårterminen igång... ser faktiskt fram emot lite nya kurser nu! ska bli kul.... efter de så är min ...

Av emmelie aspén - 13 januari 2011 14:16

idag är jag troligt fascinerad av människor intelligent... Det är en man utanför på våran gata på långfärdskidor varav ena skidan är AVBRUTEN och gatan är grusad och isig. Människan har hjälm på sig och promenerar fram och tillbaka på gatan PÅ SKIDOR...

Av emmelie aspén - 11 januari 2011 13:23

som jag befarade skulle jag vara helt totalt extrem sämst på att uppdatera de här... hade de på känn haha. Komvux har börjat igen... kom in på alla kurser jag hade sökt och kommer gå ut med väl godkända 450p    Hade nationellt prov i matte igår... ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards