Alla inlägg den 21 december 2010

Av emmelie aspén - 21 december 2010 14:30

jag tänkte att mina vänner och min familj är så jävla långt borta (de flesta) så kanske de vore skojj med en blogg så dom får lite bättre koll på vad jag gör..jag är dock lika teknisk som min rottweiler valp så vi får se hur det går. kommer förmodligen att ledsna efter ett tag.


Snart är det jul... det blir att åka upp till mamma!    riktigt mysigt... dock är våran nya  bil trasig så vi kommer få en lånebil att balta in både amstaff och rottweiler i.... det blir spännande. Allting har fan gått sönder samtidigt,,,bil, köksfläkt, badrumsavloppet och på allt detta blev min mobil snodd. Känns så där... pengarna bara rinner bort. Så jävla surt.Men har fått lite julstämmning iallfall.. med julgran o tomtar o en massa snö.


Skolan är iallfall slut för denna termin.. känner mig duktig att jag läst in 500p på 5månader... komvux komvux.. skönt med lite ledigt nu. Känns som att alla ämnen gick bra! Men fan va man ångrar att man inte gjorde gymnasiet när man hade chansen... smällar man får äta upp nu i vuxen ålder.



Jag är hundvakt idag... åt grannens Grand danois... så det är fullt ös här hemma med två valpar varav den ena e lika stor som häst och en liten amstaff tjej som är på väg att löpa.. spännande dag. De bästa är att mannen inte är informerad om detta ännu haha det blir en suprise när han kommer hem.


bara så ni vet,,, jag kommer aldrig någonsin skriva vad jag har på mej eller vad jag äter eller sånt jävla skit.. sånt crap är lika meningslöst som crister sjögrens julskiva.


rottweiler o grand danois river köket... got to go   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards