Direktlänk till inlägg 28 december 2010

julhelgen

Av emmelie aspén - 28 december 2010 12:10

Julhelgen slut och vi är hemma igen... vi har haft en kanon mysig helg uppe hos mamma! Så mysigt att träffa min familj... de blir ju inte så ofta med styvsyrrorna på åland och nykvarn och mamma o rolle 60mil bort... Fick även krama min älskade morbror   mysmys... den ända som saknades va såklart mormor som är i dublin. Vi fick massa fina julklappar... bla laila bagges smyckes kollektion av mamma...sååå fint  Leya fick en helt egen säng med fluffiga kuddar o grejjs av mamma.... men som jag antog från början har hon förpassat 42kg svante till den lilla sängen o tagit den stoooora helt själv.

Igår var jag o mikkis o nyårshandlade... kommer bli löjromstoast, vildsvinstek och mascarponetårta   

Jag behövde aldrig suga mig till en iphone iallfall...fick den öndå   jag fattar inte mycket av den men övning ger väl färdighet... men om jag inte svarar när ni ringer beror de på att jag inte kan haha


dags för långprommis med hundarna innan jag o mikkis ska våldgästa systemet   bless

 
 
Angelica

Angelica

30 december 2010 12:40

Gott Nytt År

http://www.metrobloggen.se/happinesss

emmelie aspén

30 december 2010 13:54

detsamma!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmelie aspén - 22 februari 2011 11:14

helt sämst på att uppdatera den här... visste att det skulle bli så! Vad har hänt sen sist? förmodligen hur mycket som helst... vi har iallfall köpt radhus i Töllsjö... 99kvm med garage! Flyttar in första april! ska bli såååå skönt med lite större....

Av emmelie aspén - 27 januari 2011 11:32

I lördags skulle vovvarna få mat på morgonen som vanligt.... när svante åt fick han ingen luft och försökte spy o ha sig... vi blev såklart jätte oroliga och ruschade iväg till veterinären... efter nedsövning, röntgen och sånt som kostar pengar drog ...

Av emmelie aspén - 19 januari 2011 12:50

nu är alla höstens komvuxkurser klara förutom historia som blir klart imorrn... känns skönt... så inge lektioner denna vecka alls   nästa vecka sätter vårterminen igång... ser faktiskt fram emot lite nya kurser nu! ska bli kul.... efter de så är min ...

Av emmelie aspén - 13 januari 2011 14:16

idag är jag troligt fascinerad av människor intelligent... Det är en man utanför på våran gata på långfärdskidor varav ena skidan är AVBRUTEN och gatan är grusad och isig. Människan har hjälm på sig och promenerar fram och tillbaka på gatan PÅ SKIDOR...

Av emmelie aspén - 11 januari 2011 13:23

som jag befarade skulle jag vara helt totalt extrem sämst på att uppdatera de här... hade de på känn haha. Komvux har börjat igen... kom in på alla kurser jag hade sökt och kommer gå ut med väl godkända 450p    Hade nationellt prov i matte igår... ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards