Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

Äta morgonrockssnöre?

Av emmelie aspén - 27 januari 2011 11:32

I lördags skulle vovvarna få mat på morgonen som vanligt.... när svante åt fick han ingen luft och försökte spy o ha sig... vi blev såklart jätte oroliga och ruschade iväg till veterinären... efter nedsövning, röntgen och sånt som kostar pengar drog veterinären ut ett nedtuggad morgonrocksnöre med en skosula fäst på!!! Byracka... han äter tammefan allting! Han hade även lite kennelhosta så vi fick hem en påtänd rottweiler med tio dagarna antibiotika kur. Kul... o inte billigt men men  

Imorgon åker jag äntligen till stockholm.. ska bliii så jävla mysigt! Jag har ju inte träffat lutten på ett år!!!! Bara för att hon har nån fetish på att se världen och är ena sekunden i new york o andra sekunden i Bergen o nu ska hon jorden runt... jag tycker personligen att det borde räcka att se mitt vardagsrum i lilla Mölndal... men icke!!  Oj så mysigt det ska bli! Vet inte riktigt planen än men sålänge jag får kramas med tjejerna skiter jäg fullständigt i vad vi gör :D Känns konstigt att åka bort också...har inte sovit borta sen jag flyttade hit i maj... blir tomt utan hundarna, katterna och robert såklart   men det ska nog gå bra... tuss har lovat att skeda mig om jag känner mej ensam Mysigt som fan   


Ledig idag... sitter och laddar för prommenaden från helvetet... alltså två tonårsvalpar i 7km, två olika koppel, två olika väggrenar och mig i mitten... nämnde jag isbana också...   


de ska nog gå bra! sen tvättstugan ikväll... sen imorgonbitti bär det av.... mys mys mys

 
 
Emilie Cavalli

Emilie Cavalli

27 januari 2011 12:52

Åh va jag saknar dej <3 Længta så tills vi ses i morgon!!! Puss puss puss från Lutten

http://ecavalli.blogg.se

 
Angelica

Angelica

21 februari 2011 19:24

Då metrobloggen ska läggas ner, så har jag nu skaffat en ny blogg. Och det är denna:

http://happinesss.bloggplatsen.se/

http://www.happinesss.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmelie aspén - 22 februari 2011 11:14

helt sämst på att uppdatera den här... visste att det skulle bli så! Vad har hänt sen sist? förmodligen hur mycket som helst... vi har iallfall köpt radhus i Töllsjö... 99kvm med garage! Flyttar in första april! ska bli såååå skönt med lite större....

Av emmelie aspén - 19 januari 2011 12:50

nu är alla höstens komvuxkurser klara förutom historia som blir klart imorrn... känns skönt... så inge lektioner denna vecka alls   nästa vecka sätter vårterminen igång... ser faktiskt fram emot lite nya kurser nu! ska bli kul.... efter de så är min ...

Av emmelie aspén - 13 januari 2011 14:16

idag är jag troligt fascinerad av människor intelligent... Det är en man utanför på våran gata på långfärdskidor varav ena skidan är AVBRUTEN och gatan är grusad och isig. Människan har hjälm på sig och promenerar fram och tillbaka på gatan PÅ SKIDOR...

Av emmelie aspén - 11 januari 2011 13:23

som jag befarade skulle jag vara helt totalt extrem sämst på att uppdatera de här... hade de på känn haha. Komvux har börjat igen... kom in på alla kurser jag hade sökt och kommer gå ut med väl godkända 450p    Hade nationellt prov i matte igår... ...

Av emmelie aspén - 30 december 2010 13:44

Då var det sista dagen på detta året... förbannat mycket som hänt måste jag säga. Dock enbart bra saker för en gångskull... flyttat till gbg, förlovat mig, skaffat kombi och två hundar samt tagit tag i min gymnasieutbildning X antal år försent men bä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards