Alla inlägg den 11 januari 2011

Av emmelie aspén - 11 januari 2011 13:23

som jag befarade skulle jag vara helt totalt extrem sämst på att uppdatera de här... hade de på känn haha.

Komvux har börjat igen... kom in på alla kurser jag hade sökt och kommer gå ut med väl godkända 450p    Hade nationellt prov i matte igår... dom som känner mig vet att jag röknar matte lika bra som påven agerar i gay porrfilm...alltså inte alls. Jag tyckte de gick skitbra...lekte mig igenom två delar...varpå jag lämnar in skiten o läraren frågar varför jag inte använt miniräknaren (Jag trodde inte man fick)  ... DÅ gick de upp för mig att jag förmodligen har räknat totalt hey baberiba eftersom jag räknat i huvudet tal som tydligen inte ens läraren kan räkna i huvudet.. shit happens de var bara på ena dele... har 3 delar kvar så jag kanske grejjar de ändå.


Förra veckan var sambon ledig hela veckan.. de behövdes lite kvalitetstid efter en stressig höst... veckan spenderades med att spendera pengar haha ny tv, dvd, massa filmer, kläder, inredning på Chilli... Jag verkligen älskar den butiken... fick med mig en trä skylt i Shabby chic stil med testen "all because two people fell in love" som nu hänger över soffan samt tre stycket stoooooora ljuslyktor i glas.   Vi var även på MY DOG mässan... riktigt kul men för mycket folk..fick lite panik!! Fick iallafall med oss nya halsband till hundarna och massa godis till dom! Kollade på rottweiler utställning/tävling... det var kul att se men jag fattar inte riktigt grejjen att springa runt i ring med hunden, få hunden att posera på "rätt" sätt medans nån Furer bedömmer dom...hm nej tack säger jag till sånt... Jag uppfostrar mina till enbart familjemedlemmar och inte som statyer. Men dom var riktigt vackra att titta på... men min rottweiler är och förblir den finaste av dom alla utan att posera som prins charles.     så här poserar min svante   


Jag har även bokat en resa till stockholm... till mina älskade allra bästa vänner Tuss, Tessan & Lutten... det var sååå länge sen vi va alla 4. Så den 28/1 åker jag o får kramas med dom hela helgen! Det var alltid vi fyra förut men saker förändras när man blir äldre... jag bor i göteborg, lutten bor i norge, tessan har värdens finaste bebis o tuss jobbar och pluggar... men nu öntligen ska det bara vara vi tjejer igen för en stund! Gud va jag längtar!!!!!!!           old times   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards